Pages

5 March 2009

..............

Relatiile nesanatoase sunt cele in care incepi sa uiti de tine si mai ales de cel cu care imparti nebunia zilnica. O chitara nu te poate ajuta sa stergi ce nu ai avut in nicio clipa alaturi de celalalt, nu te poate anula, desi asta e tot ce iti doresti.... un "Atat de singur" nu te va face niciodata sa-ti reamintesti ca tu esti singurul care ma poate vindeca. Imi e dor de mor de tine si de ceea ce nu mai am si simt ca nici ceara ma mai pot ajuta sa ard ceea ce vreau sa ucid. Ce anume? Imaginea ta, vocea ta, pielea... tot ce tine de tine. Credeai ca nu am simtit nimic in clipa in care te-am lasat sa-mi 5ubesti necunoscutul, cand m-ai lasat sa cad in haul care ne departea. Vreau sa zbor la naiba, dar tu nu vrei sa ma lasi deloc si asta ma doare mai tare ca niciodata. Nici macar sa mai privesti marea din ochii mei..... Vreau sa zbor si vad ca si tu vrei sa vezi si sa uiti visele in care noi doi am crezut. am fost 2 si nu unul la naiba!!! oare vei intelege vreodata??? oare vei fi constient de ceea ce ai refuzat? de ceea ce ai pierdut? esti singur acum si nu imi pare rau sa stiu asta... eu macar nu ma ascund dupa un monitor, tu da.. eu scriu, dau afara ce ti-am spus de atatea ori si nu ai vrut sa auzi, sa vezi si mai ales sa simti... oare cate cuvinte sa mai tastez pentru a te face sa intelegi ca .,,TE IUBESC!? La naiba, da te iubesc mai mult decat lumina pe care am lasat-o sa patrunda in intunericul din mine, mai mult decxat zorile care nu se vor mai indura sa revina in diminetile de iarna in care nimic nu mai conta... si doare al naibii de tare cand imi amintesc de tine, de mine, de minunea noastra pe care tu ai uitat-o atat de repede incat ... I miss you... nu ma auzi...asa-i??? nici eu nu te voi auzi cand vei striga, cand ma vei cauta pentru ca tu nu ai vazut decat ceea ce ti-ai dorit... si esti si vei ramane un mare egoist pe care il iubesc mai mult decat propria-mi carne.......ADIO!

No comments: