Pages

30 May 2009

?

"M-am plimbat demult prin iluzii. Le-am regasit prafuite pe un drum pustiu care ducea spre nicaieri. Ce a ramas din mine? Din cea de acum un an, doi sau zece? Ce ramane din noi, de fapt? Suntem praf si pulbere, vant si uitare.... Andrei Serban spunea ca "In momentul in care afirmi ca ai gasit ceea ce cauti, inseamna ca asta e inceputul mortii. "
  • Acum nu mai stiu daca mai am regrete
  • Vantul smulge din mine minute...
  • Mai am doar atat, nu?
  • Incerc sa respir prin orice vis, pas, suras....
  • Cand inima-mi ucide zambetul,
  • Cand imi taie trupul in mii de cristale....
  • Cand in loc de sange, imi curge prin vene nepasarea timpului..." (2004)
Pe minut ce respir, inchid oameni in mine insami... cei din trecut, din prezent si din viitor...Oare ce se va alege de noi ?

No comments: