Pages

12 May 2009

Poveste


  • Îţi aduci aminte de ziua în care ţi-am sus că eşti frumoasă,

  • când cu buzele de sânge şi cu ochii sclipitori

  • prin arborii de toamnă te opreai încet, sfioasă,

  • lăsând gândul spre amorul înţeles de-atâtea ori...

  • aşteptai să fiu poetul îndrăzneţ ca niciodată

  • ca s-auzi ecoul rece-al unor calde sărutări:

  • te duceai mereu-nainte înspre o umbră întunecată

  • ca o pală rătăcire coborând din alte zări.

  • Ah, mi-ai spus atât d esimplu că ţi-i sete de iubire, ne-ascultând decât şoptirea singuraticei păduri,

  • îţi opreai cu mâna sânul şi zâmbea a ta privire,

  • chinul depărtării noastre neputând să-l mai înduri.

  • -Ha, ha, ha, râdea ecoul, de râdeam de-a ta plăcere,

  • între om şi-ntre femeie mi-ai spus ura dintrecut,

  • te-am lăsatsă-nşiri povestea cu dureri şi cu mistere

  • Pentru mine ca oricărui trecător necunoscut.

  • Îţi mai aduci aminte când ţi-am spus că eşti frumoasă

  • când, în şoaptele pădurii, poate te-am sărutat,

  • ascultând ecoul rece, înspre toamna friguroasă,

  • Ce-aducea-ntâlnirii noastre un adio îndepărtat.

1 comment:

adriana said...

Esti mai dulce decat o ciocolata cu migdale!:)