Pages

7 August 2010

Leapsa. A...

Am gasit-o la Blonda mea preferata si e usoara asa..ca o zi de vacanta. O preia cine doreste. Enjoy!


1. Care este ultima carte pe care ai citit-o?

Cella Serghi, "Panza de paianjen". Mi-a fost recomandata de mai multe persoane si din prima clipa, m-am indragostit de ea. Recunosc e o poveste siropoasa de dragoste in genul Sandrei Brown, insa am nevoie uneori de carti de acest gen pentru a-mi regasi increderea in .....veridicitatea iubirii...

2. Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte, ce personaj ai fi şi de ce?

Jack, Jack si vrejul de fasole....as vrea sa am casa atat de sus...:) Poate, astfel as fi mai putin....mica.

3. Care e cel mai frumos film pe care l-ai văzut până acum?

The Green Mile Demential... am plans 3 ore continuu.

4. Dacă te-ai putea întâlni cu un scriitor, ce scriitor ai alege?

Tagore sau Bacovia dar si Laclois.

5. Care e melodia ta preferată, cea pe care o asculţi fără să te poţi sătura de ea? 

Squander - Skunk Anansie
6. Unde ai locui un an, departe de casă?

Constanta
 
7. Când citeşti, pentru a marca locul unde ai rămas, foloseşti semn de carte sau îndoi pagina? Şi ce fel de semn de carte?\


Semn de carte. E sfant!

8. Ai primit în ultima perioadă cărţi cadou? Şi dacă da, care?



Nop....din cauza maniei mele in materie de cercei, nu am mai primit carti.


9. Îți place să reciteşti unele carţi?

Nu neaparat, insa notez anumite pasaje.


10. Care crezi că este cartea care ar trebui impusă tuturor ca “lectură obligatorie”?


Inteligenta emotionala- Daniel Goleman

11. Care e locul preferat pentru lectură?


Patul...


12. Care sunt motivele care te determină să alegi o carte pe care să o citeşti?

Vorba francezului, A l'aventure.

1 comment:

o blonda cazuta... pe ganduri said...

tre' sa vad si eu filmul asta!