Pages

10 August 2010

Still..too LATE


Pustiu. Si mai ales intuneric. Am scris capitolul final fara nicio lumina in apropierea mea. Era liniste si ma dureau degetele din cauza stiloului pe care am uitat sa-l las pierdut pe agenda. Fiecare cuvant pe care l-am gandit este gresit...si parca as vrea sa-ti spun atat de multe...insa fumul ineaca...imi ineaca respiratiile...ma sufoc cu fiecare clipa...unde esti? Unde? 
E inca pustiu in camera cu draperii albastre. De ce sa nu-mi ucizi toti porii? Haide! Stiu ca asta ti-ai dorit din primul moment in care am capitulat in fata ta.... Haide! Lasa-ma fara suflare...Poate astfel.....iti vei aminti privirea mea care te ruga sa ma primesti in universul tau...Farame din.... 

Brusc si-a amintit. A fost singura femeie care l-a iubit cu adevarat. Iar el a indepartat-o cu o cruzime inimaginabila.... Nu l-a impresionat suferinta ei. Nu a miscat nimic in el. Era si a ramas din piatra. Din vreme in vreme, se opreste in fata mormantului ei, aprinde candela si petrece ore intregi in fata ingerului de piatra.....

No comments: