Pages

3 August 2010

Lost....

In fiecare zi ma indragostesc. De o pereche de pantofi pe care o vad intr-o vitrina de pe Calea Victoriei. De o rochie glossy sau una classy surprinsa in aceeasi locatie. De un copil care-mi zambeste inocent. De ochii tai albastri care ma privesc astazi doar in imaginatie. De mana ta ce m-a plimbat pe stradutele din Lipscani. Iti amintesti de acea rochie rosie pe care ai vrut sa mi-o cumperi in primele ore petrecute impreuna? Sau de euforia mea din noaptea cand am fost impreuna in acel supermarket si mai aveam putin si daramam un raft intreg? Atat de indragostita eram incat nu-mi pasa de aceste detalii nesemnificative. 
Povesteam la inceput ca in fiecare zi ma indragostesc. De umbrela pe care mi-ai oferit-o in dimineata ploioasa de luni, ti-aduci aminte? Sau ceaiul pe care l-am impartit in acea duminica dupa-amiaza.... Maniera copilareasca in care te priveam dormind.... zambetul tau nelumesc.... atingerile tale atat de puternice, insa atat de ....ireale. Fragilitatea sentimentelor dintre noi....Distanta ..... 
Cu fiecare minut, pierd aceste secvente. Am impresia ca s-au petrecut in urma cu mii de ore. As vrea sa ma indragostesc iarasi de tine...insa mi spui ca nu meriti..dar eu merit, baby?

No comments: