Pages

16 October 2010

5


Ce am facut in ultimii cinci ani?

Nu este un task deloc usor sa descriu intr-o pagina de word realizarile mele din ultimii cinci ani. Am trait atat zile fericite, cat si mai putin demne de amintit. In jurul varstei de 18 ani am reusit, dupa o munca de trei ani intr-o redactie de ziar, sa primesc o legitimatie de colaborator al respectivului cotidian. Am cunoscut iarasi oameni foarte interesanti prin intermediul acestui hobby. De la interviuri cu sportivi la jurnalisti, cantareti, oameni care au avut ceva de spus la momentul respectiv.
            Un alt aspect destul de important petrecut in aceasta perioada il reprezinta scurtul timp pe care l-am impartit cu redactorii dintr-un post de radio local. Atunci mi-am dat seama ca ar fi superb daca, intr-o buna zi ,m-as putea numi redactor muzical. Insa nu doar aceste lucruri merita a fi amintite.
Am crescut din toate punctele de vedere, am invatat sa ascult oamenii, chiar si pe straini, sa-mi gasesc timp pentru cei dragi, dar si pentru mine. Astazi stiu cum se traduce dorul in propriu-mi limbaj, ce inseamna sa muncesti din greu pentru un minut de recunostinta din partea superiorilor, dar mai ales cu ce este echivalenta increderea in sine.
Cinci ani insumeaza 1825 de zile. Momente in care nu am stiut daca fac cele mai bune alegeri din toate punctele de vedere. Insa cea mai importanta decizie din acesti cinci ani, am avut-o in urma cu sapte luni, cand m-am hotarat sa o iau de la capat si sa-mi construiesc o alta viata. Departe de familie, de prieteni, de mine insami. Si am reusit sa imi indeplinesc visul : acela de a fi libera.
Cu toate aceste randuri pe care am incercat sa le umplu cu experientele pe care le-am trait in 1825 de zile, cred ca cel mai mult conteaza omul care sunt astazi.  Unul care creste in fiecare zi.  Care va fi sfarsitul ? Nimeni nu poate sti prea curand. But the show must go on and on…

2 comments:

Ada said...

Nu inteleg de ce spui ca ai reusit sa fii libera, neavand alaturi familia si prietenii.

De fapt, sincera sa fiu, uneori si eu imi doresc sa scap..Dar nu am curajul sa plec. Stiu ca as fi incompleta fara ei.

Tu cum ai reusit de una singura ?

Raluca Mihai said...

Depinde forte mult de curajul pe care il ai,Ada. Oamenii raman arareori in viata ta. De ce sa ramai tu in viata unor persoane doar pentru ca nu pot invinge dorul? Tu esti mult mai importanta... iar viitorul se construieste acum si nu mai tarziu :)