Pages

3 October 2010

In aceste ore mute, gandurile mi s-au oprit in apropierea ta. Mi-am adus aminte pentru cateva secunde, miile de cuvinte pe care ni le-am spus doar privindu-ne. Trupurile ne tipau intr-un limbaj pe care nimeni nu l-ar fi inteles, insa atat de familiar...... Am citit din trecut....Am salvat in acest html povesti, trairi, barbati care m-au uitat mai repede decat m-au cunoscut. Maini, atingeri, nopti de pasiune sau nu, tigari fara filtru, sticle de vin, scrumiere pline de cenusa unor clipe pe care nu cred ca as vrea sa le mai traiesc. Insa ma intreb amar: ce mai ramane din mine, la sfarsit? Unde sunt eu? In ei?

1 comment:

Ada said...

Esti peste tot. Ti-ai impartit bucati din tine peste tot, in toate intamplarile pe care le-ai trait, in toate vorbele pe care le-ai spus, in toate cuvintele pe care le-ai scris.

Stii vorba aia... "s-a suparat, si-a luat jucariile si a plecat". Cand te superi, nu-ti lua jucariile- partile din tine, pentru ca poti lasa pustii oamenii dragi.