Pages

2 October 2010

Leapa. Another one..


1.Când ai simtit ca părinții tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
....cand am plecat de acasa si acum sunt aproape pe picioarele mele:)
2 Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
cred ca pe o ea, insa...ranile se cicatrizeaza cu timpul.
3. La ce ești cel mai bun, ce știi să faci mai bine decât toți oamenii pe care-i cunoști personal?
la privirea pierduta si expresiva pe care o am deseori.
4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
imaturitatea
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
hmmm....Nu cred ca mi-as vinde sufletul diavolului pentru bani sau pentru tinerete vesnica.
6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moștenit-o de la părinții tăi?
sinceritatea
7. Când ai simțit că ai arătat cel mai bine din toată viața ta?
8.Care e cel mai prost om pe care-l cunoști?
…. nu am intalnit
9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
Picaturile de apa
10. La ce eveniment din viața ta ai fost cel mai emoționat?
cand i-am cuiva anume "Te iubesc"
11. Care ar fi singurul lucru pe care ți-ar plăcea să-l furi (fiind singura șansă de a-l avea)?
o clepsidra anume
12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viața ta?
fac foarte des gafe...:P
13. În fața cui te simți cel mai pierdut, emotionat, blocat?
aromei de liniste...
14. Când ți-a fost cel mai greu să spui adevărul?
de curand...
15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viața ta?
sa fi fost mai putin pasionala 
16. Cu cine vorbești cel mai des despre sex?
stie el cine:P
17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
… m-am impiedicat prin casa de pisici si am ajuns la urgente:))
18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubești?
adevarul...
19. Care a fost jucariă ta preferată în copilărie?
Domnul Maslina
20. Pe cine te bazezi dacă ți se întâmplă o nenorocire?
familie
21. Pe cine simți cel mai tare nevoia să protejezi?
....el...
22. Care e domeniul despre care ai vrea să știi cel mai mult?
sunt multe..nu e unul singur....:)
23. Cine-ți lipseste cel mai tare în acest moment?
....de o persoana careia sigur nu-i lipsesc
24. În ce privință crezi că ești cel mai puțin înțeles?
al alegerilor mele
25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
...liniste
26. Unde te simți cel mai în siguranță?
...senzatia de acasa mi-a conferit-o un singur om....candva demult...
27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ți s-a făcut vreodată?
:)... ca am niste maini frumoase
28. Care e persoana care te face să râzi, să te simți relaxat?
fiecare om drag din viata mea
29. Pentru ce te rogi cel mai des?
pentru cei dragi
30. Cine te-a influentat cel mai mult până acum?
Angela
31. Care a fost primul tau vis împlinit?
Sa-l cunosc pe idolul meu in materie de presa...
32. În ce an al vieții tale ai simțit că te-ai schimbat cel mai mult?
2009 :P
33. Ce invenție din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viața ta?
minunatia asta de laptop
34. Care a fost cel mai îndrăznet lucru pe care l-ai făcut cu o persoană de același sex cu tine?
a kiss...:P

O poate prelua cine doreste

1 comment:

Stefania said...

am facut-o si eu azi http://arsenestefania.com/2010/10/03/leapsa/