Pages

19 October 2010

Just....

15 march 2009 that kind state of mind

"De fiecare data cand ii lasam singuri pe oamenii a caror frumusete si bunatate spirituala au forta de a schimba infernul in care traim, ii pierdem. In clipa in care inchid usa,  imi lipesc umbra de ea si iti amintesc ca dincolo se afla tot ceea ce mi-am dorit vreodata. As vrea sa nu te risipesc, dar simt ca te uit. Cu fiecare minut care se sfarseste, oroce lumina care se stinge in intunericul din mine. Mi-as dori sa nu te sterg, dar timpul nu face decat sa-ti estompeze imaginea. Si doare... incat "se anuleaza orice gand spre tine". Ce nu stii este ca toate gandurile mele se indreaptau spre tine..... Iarta-ma ca te uit.... tu m-ai anulat deja si .... simt ca nu mai am nici oase...nici carne... nimic.... si mi-e dor, dor de tine...."

As vrea sa nu te sfarsesti niciodata din prezentul meu insa am impresia ca te distantezi cu fiecare secunda. La multi ani....rain.....she s forgetting her umbrella day by day...

3 comments:

Ada said...

Dor cuvintele tale.

Cine nu traieste cu teama ?... Cu teama de a-si pierde persoana draga, cea mai draga.

Virtualkid said...

O tristete mare poate sa potenteze o viitoare bucurie....
si despartirile isi au rostul lor!

Unknown said...

cuvinte, simple cuvinte...cat de sfasietoare pot fi...