Pages

10 December 2008

Angels


Cum poti uita lucrurile pe care le-ai facut pentru prima data? Cum sa-ti scoti din minte imagini pe care nu le-ai mai trait cu nicio alta persoana pana la acel moment? Si mai ales cum sa uiti tandretea privirii si a cuvintelor? As minti daca nu as recunoaste ca era placut sa ma pierd in bratele tale, poate prea placut. Si mi-ai cerut sa nu ma atasez pentru ca doar eu as fi avut de sters din memorie; tu deloc. Asta nu mi-a placut niciodata : dintotdeauna ai fost mai puternic decat mine in toate si mi-am dorit enorm sa capat putin din forta si intelepciunea pe care energia mea prea putin umana nu le putea primi. Am continuat sa te privesc cu ochi de copila inocenta care nu intelegea pe ce lume traia, dar care constientiza ca doar de ea depindea regasirea drumului pe care nu l-a pasit pana atunci...

No comments: