Pages

15 December 2008

Cuplu,


  • Unii te vad numai pe tine
  • altii ma vad numai pe mine
  • ne suprapunem atat de perfect
  • intrucat nimeni nu ne poate zari deodata
  • si nimeni nu indrazneste sa locuiasca pe muchia
  • de unde putem fi vazuti amandoi
  • tu vezi numai luna
  • eu vad numai soarele
  • tu duci dorul soarelui
  • eu duc dorul lunii
  • stam spate-n spate
  • oasele noastre s-au unit demult
  • sangele duce zvonuri
  • de la oa inima la alta
  • cum esti?
  • daca ridic bratul
  • si-l intind mult inapoi
  • iti descopar clavicula dulce
  • ai urcand degetele iti ating
  • sfintele buze
  • apoi brusc se intorc si-mi strivesc
  • pana la sange gura
  • Cum suntem?
  • Avem patru brate sa ne aparam
  • dar eu pot sa lovesc numai dusmanul din fata mea
  • Si tu dusmanul din fata ta
  • avem patru picioare sa alergam
  • dar tu poti sa fugi numai in partea ta
  • si eu numai in cealalta parte
  • orice pas este o lupta pe viata si pe moarte.
  • Suntem egali?
  • vom muri deodata sau unul va purta
  • inca o vreme
  • cadavrul celuilalt lipit de el
  • si molipsindu-l lent, prea lent cu moartea?
  • sau poate nici nu va muri intreg
  • si va purta-n eternitate
  • povara dulce a celuilalt
  • atrofiata pe vecie
  • cat o cocoasa
  • cat un neg!
  • ah, numai noi cunoastem dorul
  • de-a ne putea privi in ochi
  • si-a intelege astfel totul
  • dar spate in spate
  • crescuti ca doua crengi
  • si daca unul dintre noi s-ar smulge
  • jertfindu-se pentru o singura privire
  • ar vedea numai spatele din care s-a smuls
  • insangerat, infrigurat
  • al celuilalt.

No comments: