Pages

10 December 2008

More powefull or not....


Se spune ca ce nu te ucide, te face mai puternic. Nu stiu cat de mult adevar este in aceste cuvinte, insa constientizez pe minut ce trece ca ma indepartez de ceea ce inseamna caldura si lumina. M-am dezamagit pe mine insami si e un sentiment atat de straniu incat nu-mi da nicio macar optiunea de a respira aceasta dezamagire. As vrea sa dau un simplu "Delete" unor imagini care nu au avut nicio finalitate concreta. Doar un plus de constiinta si un minus de zambet. Migrene nesfarsite si lacrimi care cad nu din neputinta de a merge mai departe, ci din furia pe propriile-mi fapte. "Not words! Facts all the way!"
Damm! ca nu am vrut, nu am urmarit sa iasa astfel... o saptamana in care am trait cat pentru o viata si parca nu a fost suficient, parca-mi doream sa fie mai mult si nu neaparat pentru ca a inceput numaratoarea inversa, ci pentru ca.... doua constiinte valoreaza mai mult decat una singura.

No comments: