Pages

16 December 2008

............



Numaratoarea inversa se apropie de sfarsit, dar cum se spune sfarsitul este echivalentul inceputului. Startul firesc sau celalalt, nici eu nu mai stiu. Am trait prea multe noi zile, suficiente imbratisari, dar parca in nicio clipa cele pe care mi le doream, dupa care tanjeam noapte de noapte. E ca si cum as trai viata altcuiva, as repeta scenele la nesfarsit, as iubi aceiasi oameni, dar cu chipuri diferite. Nu! nu vorbesc despre prieteni, ca ei s-au aflat langa mine orice ar fi. Incerc sa leg doua litere cat se poate de simple, dar a dracului de indepartate una de cealalta. "E"&"L". Niciodata unul constant. Niciodata unul care sa ma sarute in ziua asta blestemata... sau nu. Mai sunt 12 minute in care ma pot plange, dupa expira timpul, desi vreme avem pentru toate, mai putin pentru lucrurile importante. Am fugit... de mine, de ei, de rasarit, de apus, de.... stiu ca azi va fi frumos, lumina, imbratisari, cadouri si cuvinte frumoase, dar sarutul si imbratisarea, la naiba, nu vor fi, nu alte tale, Sebi! Noua minute.... e ca la loto : sa tragem lozul castigator care imi va aduce un barbat gonflabil... doar unul.... daca sunt mai multi s-ar putea sa nu am spatiu pentru ei. Opt minute.... Sa rad sau sa plang? Mai bine ranjesc si ma uit in oglinda. Sapte minute.... ce vezi, Fulga? TE VEZI? TE RECUNOSTI? TU ESTI? Sase minute.... Nu, nu te recunosti deloc! Cauta-te! In mare... in acel vis in care tu.... tu erai fata lunii si erai blonda (nu-mi sta deloc bine blonda, desi anul trecut pe vremea asta eram blonda!) Cinci minute.... repede mai trece si eu nu stiu daca raman in acest timp... atat de strain si gol.... (timp gol-puscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kinky!) Patru minute..... sa rad sau sa plang? Raspunde-mi! Raspunde-ti la intrebare! ah..... parca literele se termina acum..... Trei minute.... tastele nu mai ma asculta... de parca m-ar fi ascultat vreodata.... Doua minute.. secundele nu mi-au fost niciodata prietene, nici eu lor.... Un minut .... La multi ani, Fulga, Cobra, Ice, Pustoaica, Ghiaur.... Raluca! Numaratoarea inversa s-a sfarsit! Am implinit 4 ani... atat fac 2+2...

Just it... see you around si acum Dido!






1 comment:

E.A said...

La multi ani !