Pages

31 December 2008

Final


"We'll see each other again, just take care!" Parca imi suna si acum in minte rugamintea lui care de fiecare data era un ordin si nimic altceva. Ma simt ciudat acum la final. Nu stiu despre ce final vorbesc : cel al unei perioade mai mult decat turbulente, cel al anului sau sfarsitul.... povestii care a uitat sa se mai termine? Nu are sens sa incep sa fac promisiuni pentru ca stiu ca nu am sa ma tin de ele. De cele pe care mi le fac mine insami nu ma tin, in schimb cele facute celor din jur sunt sfinte. Mi-ai cerut de atat de multe ori sa uit incat nu am pierdut sirul acestor rugaminti. Inainte, nu aveam ce sa sterg, mai ales ca o buna parte a trecutului nostru separat,dar impreuna s-a bazat pe.... imagini onirice.
Prezentul insa... e de uitat... cat mai curand, cu pierderi de memorie, lacune necesare.... nu am vrut sa se intample astfel...deloc....chiar ceea ce ai vazut e al tau... dar nu stiu pentru cate ore...... And shit I think I..... I ... just....LU......

2 comments:

Unknown said...

Pune promisiunile intr-un sertar. Le vei scoate vreodata...

Raluca Mihai said...

pentru el niciodata