Pages

28 December 2008

Small


Am rezonat in trairi si ganduri. Am incercat sa ne intelegem haosul care ne inconjoara. Sau mai bine spus care aveam impresia ca ne inconjoara. Treptat, am realizat ca unele evenimente au puncte comune si merita sa fie spuse pentru a nu ramane in tacere. Straniu.... esti a doua persoana care a reusit sa ma linisteasca. Pentru asta iti voi multumi incontinuu si voi incerca sa-ti dau inapoi linistea. Nu te pierde, copil atomic ! Inca mai ai nevoie de tine si altii mai au... Liniste.... invata acest limbaj si te vei regasi....

2 comments:

e d e n said...

a fost o dimineatza cu liniste cum n-a mai fost demult..si m-am gasit in dimineatza asta,asta aveam de pipait. era totul chiar in mine,si eu m-am chinuit atata timp.. aveam nevoie doar de lucrurile potrivite,in momentul potrivit.impinsa de la spate,dar am reusit..

e d e n said...

sia.. breathe me.. asta`mi mai lipsea... :)) ... te iubesc ma fata ma...si tu sclipesti,stii,nu ?