Pages

9 March 2010

Oare nu as minti daca ti-as spune ca te-am abandonat in mine? Insa tu mi-ai fi mult prea strain pentru a recunoste adevarul dintre randuri. Ca sa-l citesti din gandurile-mi...
Nu te-as elibera in propria-mi poveste pentru ca nu ai fi decat un zmeu care sangereaza pana la moarte. Ai refuza rolul Prince Charming-ului pentru ca e prea simplu, iar sfarsiturile firesti nu te-au caracterizat niciodata.Oare daca ti-as ingheta imaginea, nu mi-as inchide sentimentele o data cu tine? Cum te-as ucide? Din simturi, din respiratii, din priviri? Cum te-as omori daca tu nici macar nu existi? Scriu mai bine decat simt... viceversa, who really gives a S***t on my feelings? Sa taci cand te vor intreba despre noi. Linistea deja mi-a smuls buzele. Imi auzi strigatul mut? Poate daca nu ai avea ochii atat de pustii, ai sti ca mana-mi devine calda cand te atinge....

No comments: