Pages

23 March 2010

  • Primul cuvânt pe care l-am rostit: Stiu sigur ca nu puteam sa pronunt pisica asa ca am botezat felinele simplu "Buru".

  • În prima zi de școală generală: Imposibil sa imi amintesc...

  • Primul meu sărut: S-a intamplat la o zi de nastere pe intuneric pe la 12 ani. Insa nu imi amintesc exact care baiat a fost pentru ca eram cinci baieti si cinci fete. Inca am dubii!

  • Prima fomație care mi-a plăcut la nebunie: Aerosmith sau Nirvana

  • Primul CD cumpărat:
    Hard to tell 
  •  
  • În prima zi de liceu: Nu sunt sigura ca am pastrat aceasta amintire, dar eram destul de familiara cu acel loc pentru ca terminasem acolo gimnaziul.

  • Primele cuvinte pe care mi le-au adresat prietenele mele:
    You're a freak!

  • Prima zi de facultate:
    A aparut Creata in peisaj si am inceput o prietenie frumoasa. Ulterior am pus bazele grupului "Trei incarca, trei descarca"!

  • Prima restanță: O Doamne, nici nu mai stiu cate au fost! Pe putin 15! Anul I, semestru I, Istoria Americii unde trei ani la rand am luat note de la 2 la 4. 

  • Prima zi la locul de muncă:
    Fiind FOARTE impiedicata, imi era teama sa nu scap tava sau scrumierele (n.m. ospatarita). Nu am rezistat prea mult sfarsindu-mi cariera de ospatarita cu o vizita la urgente.

  • Prima dată când am postat pe blog:
    Povestea cu blogul este speciala... in 2006 am descoperit y 360 si am continuat pentru ca mi s-a parut fun.

La voi cum a fost prima data?

Via Paharul cu Mare

2 comments:

Adriana said...

pot sa iti folosesc blogul?
iti dau si eu doua lepse daca te intereseaza :d

Camelia Bucur said...

cred ca iau si eu leapsa asta:P

pentru maine, k trebuie sa ma gandesc muuult:))