Pages

8 January 2009

about fears


Blonda a mai gandit inca o data si bine chiar. Am mai scris la un moment dat despre lucrurile de care ma tem insa am fost putin zgarcita in amanunte. Material vorbind, imi e firca de :
  • masini, cand trebuie sa trec pe zebra parca ma trimiti la ghilotina, dar ador viteza cand ma aflu intr-o masina.
  • apa pentru ca nu stiu sa inot, dar iubesc marea si tot ce include ea, mai putin algele si meduzele
  • azi-dimineata m-am speriat de ciorile care treceau pe langa geam. Aveam impresia ca se vor lovi de el. Dar imi plac imaginile cu ciori, e spooky dar nu conteaza:)
  • de intuneric, desi... am fost indragostita de un om intunecat.
  • de lumina prea puternica, ma incearca migrenele cand soarele e prea puternic
  • de locurile linistite
Din punct de vedere spiritual ma tem de :
  • linistea pe care nu o pot darui
  • de demonii care uneori ma cuprind
  • de oamenii pe care nu-i pot schimba si de cei pe care i-am dezamagit
Ar fi mai multe, dar locul si spatiul sunt potrivnice, iar doza de mister trebuie pastrata orice ar fi. Dau mai departe stafeta celor care indraznesc.

P.S. Ciorile din poza sunt cele pe care le vad pe geam in fiecare zi la munca

1 comment:

Virgo said...

The Rasmus- No fear..:D