Pages

11 January 2009



Urasc partea in care realitatea isi baga coada exact acolo unde nu trebuie. Cand propria-mi teama sau cea a celor din jur creeaza situatii dureroase si deschide rani adanci. Chiar mi s-a intamplat cu o taietura minora sa se vindece si sa se redeschida cand mi s-a intamplat ceva ciudat pe plan sentimental. Imi repet mereu ca unele lucruri se petrec cu un anumit scop si ca nimic nu se distruge, ci totul se transforma. In ce se transforma nu am aflat inca. Inca mai am timp sau nu. Ca totul este relativ, nu mai incape nicio indoiala, dar........... M-am ascuns de cine nu trebuia de fiecare data si am dat afara oamenii pe care ar fi trebuit sa-i pastrez. Nu sunt regrete, ci constatari. Mint... sau imi place sa ma mint. Vorbesc de nuante care din ce in ce mai mult prind negru si nu alb. "It doesn't sound like you, tell me what's wrong!" Gresit e ca spunem lucruri care dor si le rostim cu atata ardoarea pentru a le crede noi insine. Numai ca uitam sa ne uitam in jur.... Sentimentul asta blestemat de frica pe care nu-l putem omori. Sau lasitate... nu stiu cum sa interpretez.Iar nuante, niciodata culori clare. "Not words, facts all the way up or better down..." Nu, nu cad, nu te ingrijora! Ma ridic mai sus decat am fost vreodata si pentru asta tu esti vinovat. Iti voi multumi la nesfarsit. You just must FEEL, not run away. Just stay.... Can you hear me?




show_f4e627e74e13b2(448, 46);

Pussycat Dolls - I hate this part :D
Asculta mai multe audio Muzica »

No comments: