Pages

17 January 2009

Away...


Mi-e dor si doare. Dar durerea pe care o simt nu este una neplacuta, ci una silentioasa ca vanataia pe care mi-ai lasat-o langa alunite. Combinatia perfecta : alunite si vanatai. Ghinionul meu este ca ma invinetesc repede. Norocul tau e ca nu esti nevoit sa ma strangi prea tare. Dar ma imbratisezi din ce in ce mai rar si ma tem sa nu-ti uit caldura si forta. Dar teama si gandirea in avans creeaza numai probleme asa ca ma voi lipsi de ele cat mai mult timp. Timpul nostru va veni. Mai devreme sau mai tarziu. Si nu ma refer la tine, Sebastian. Ci la.................................. stie el cine. Mi-e dor si doare..... si doare... si iarasi doare.

"Stau de veghe pentru tine atunci cand tu veghezi in alta parte, de altii prea aproape, de mine.... prea departe."

3 comments:

sebastian said...

Daca nu eu.....atunci cine? Scrie numele...asa cum l-ai scris pe al meu

e d e n said...
This comment has been removed by a blog administrator.
e d e n said...

prea multe puncte pentru prea putine litere. 3 erau suficiente. raspunde-i, si eu sunt curioasa.