Pages

7 January 2009

Ganduri

  • "Cateodata as vrea sa ma indragostesc de tine, ar fi mult mai simplu..."
  • "Ea a spus ca Te merit pentru ceea ce sunt..."
Oare va fi vreodata prea tarziu pentru povestea noastra? In nicio clipa nu vom avea suficiente minute pentru a trai lucruri pe care eu mi le-am imaginat acum cativa ani. Nu am ce sa iert la tine, intunericule. Nu ne-am sincronizat. Atat. Iar ... adevarul doare.... Te Lu mai putin decat inainte??!?!?!?! Nu cred. Cred ca esti un om bun care se lasa condus de instinct mai mult decat orice. Nu te merit. Si viceversa. Iti raman aproape atat cat ma lasi si mai ales cat pot eu. Stii de ce? Pentru ca am ales sa cred.... in.... tine. Cate TU? O stii mai bine decat mine. Ti-o repet atat de des. Nu ti-o arat pentru ca nu am cum. N-am ce sa urasc la mine. Ura m-a omorat demult, dinainte sa apari tu.

  • "Let me hold you for the last time, is the last chance to feel again..."
Nu am ce sa iert. Deloc... doar noi o stim. Tu si Eu. Niciodata Noi.

No comments: