Pages

16 January 2009

Stranger





Prea multe regrete si prea putine ocazii de a le arata. Prea multe cuvinte si prea putine urechi sa le auda. Prea multe imbratisari si prea putine brate sa le primeasca.


Un haos pe care prea putini oameni il inteleg, desi asta e impresia generala. Nu te invinovatesc absolut deloc, daca tu consideri ca ai actionat asa cum trebuia, atunci nu ai decat sa mergi pe drumul tau. Dar doare sa fii sigura ca din cauza ta s-a terminat, atat timp cat tu ai facut tot ce ti-a stat in putinta pentru a intra in sufletul cuiva. Si crede-ma ca am investit in tine si NU TE-AM MINTIT NICIODATA! Si mai ales, am incercat sa te cunosc cu toate ca erai formata din biti si pixeli. Dar tu nu m-ai lasat.... mi-ai oferit o imagine generala, dar cat se poate de vaga si alambicata a vietii tale. Am vrut sa vad ce e cu tine, sa te ajut intr-un fel, sa te ascult, sa-ti spun ca ai o insemnatate aparte, dar.... prea multe confuzii si prea putine certitudini. Adevarurile tale au fost interpretate asa cum a trebuit, au ajuns acolo unde a fost nevoie, insa poate tu nu le-ai formulat atat de clar cat a fost nevoie. Ma uitam pe la inceputurile blogurilor tale de pe blogspot si in al doilea post mi-ai scris numele. M-am simtit importanta in acel moment pentru ca stiam ca exista cineva foarte departe de mine, in locul in care nu ajunsesem niciodata, care rezoneaza cu mine in ganduri si care poate are o bruma de consideratie fata de mine. Da, copil atomic, despre tine vorbesc! Dar poate tu nu mai ai dispozitia necesara sa ma asculti si sa ma crezi, mai ales. Singurul om pe care l-am mintit am fost eu insami si nimeni altcineva. Si inca mai ai multe de oferit, cu toate ca vrei sa pari batatioasa. Eu am scris despre oamenii care au fost in viata mea, nu povesti sau situatii de la care sa tes scenarii. Nu m-au pasionat niciodata scenariile pentru ca erau mincinoase.....

Este foarte ciudat sa vorbesc despre tine la trecut, atata vreme cat mi-ai fost aproape la inceput. Nu mai ca te-am indepartat prosteste sau nu. ....mental? Nici macar atat. Poate doar o cunoastere diferita, cand te deschizi fara constrangeri si cu cea mai mare incredere pe care o poti oferi cuiva. Mai am clipe in care te ascult cum canti si atunci imi doresc sa mai spui si mie "foarte, foarte, foarte" sau... secvente pe care e necesar sa le sterg. Tie iti e rau de la "trebuie", mie de la "e necesar/stringent/obligatoriu...... " Limitele ni le impunem noi insine, constrangerile ni le trasam cand sarim peste promisiuni, cuvintele le uitam cand ar trebui sa le rostim cu atata forta incat sa le auda si cele mai astupate urechi aflate la 400 km departare, faptele.... le regretam dupa ce le facem. Nu sunt adepta blogurilor lungi pentru ca nu am atat de multa rabdare si ma tem sa nu ma repet. Iti multumesc ca scoti ce este mai bun din mine... sau mai rau; pentru liniste, imbratisari, pentru tot ce m-ai provocat sa traiesc in ultimele trei luni. Chiar am fost zguduita. Acum imi cer iertare ca am interpretat gresit libertatea si ca am avut incredere ca vei veni... asta a fost cea mai mare greseala ca am crezut in tine cand ai spus ca vei veni. Si nu ai mai venit. Deloc. Si acum taci. Stiu ca nu sunt cauza vreunei nopti nedormite, niciodata nu am fost suficient de importanta pentru un om incat sa nu-l las sa doarma noaptea. Vorbesc de sentimentul de prietenie si ai fost persoana la care am tinut cel mai mult in ultimii 2 ani.. dar nici asta nu conteaza. Ai grija de oamenii pe care ii tii aproape si de cei pe care ii distantezi. Voi fi mereu in umbra ta si voi incerca sa induc din diverse ce mai faci . Cand ai nevoie, stii cum sa ma gasesti si stii ca sunt un om parolist. Ca gresesc, ca sunt prea indulgenta cu mine insami, that's my f....cking buissness. Sa omor demonii? De tine aveam nevoie ca sa-i ucid, dar.........................


Inca e confuzie in jur, sper ca la tine e clar si ca nu e nimeni in preajma care sa-ti incetoseze orizontul. Al meu se lumineaza cu fiecare zi care trece.
  • I see the light in your green dark
  • and if I shall not be able to touch it
  • try and make me look nowhere you wanna be.
  • My only enemy is not you, but time.
  • Those instants when goodbye is too small,
  • forever is a gift,
  • tomorrow is an eternity.
  • I listen to your words when no one is around
  • and I feel nobody but you.
  • You seemed the sparkle of green, but I was wrong.
  • you'were just another stranger going under his own road
  • full of grey lies.
  • "hello stranger, see'ya when the sunshine shall die"

No comments: