Pages

5 January 2009

Bilant


Am visat. Si nu stiu daca am vrut realmente sa ma trezesc. Era mult prea frumos si eu eram mult prea mica pentru a cuprinde cu privirea marea de liniste care se desfasura in fata mea.
Am gresit. Si nu am nici cea mai vaga idee daca regret ca am pierdut un om de milioane. Sau ca am castigat altul la fel.
Am crezut ca de data asta va fi diferit si ca nu voi rani/strica/sterge anumite secvente. Cert este ca imi lipseste atat rasul tau de copil cat si privirea lui. "Am uitat cum saruti, dar imi amintesc cum privesti..." '''Sometimes when you lose, you win!" si vicecersa......
De o saptamana ma gandesc la actiunile mele continuu si am nevoie sa stiu daca am gresit chiar atat de tare sau... doar mi s-a parut. Am plecat atat de tarziu pentru ca am vrut sa-mi demonstrez ca o minune tine mai mult de trei zile... si ca poate iti voi revedea privirea. Dar cred ca nu as fi avut suficient curaj sa ma uit la tine fara sa simt ura ta. "Nobody said it was easy/ It's such a shame for us to part..."
Am plecat.... oare simti? eu da....

No comments: