Pages

27 January 2009

Stiai?

Iti spuneam in urma cu ceva timp ca ma tem de singuratate, intuneric si uitare. Ai ras cand ti-am spus asta pentru ca nu-ti venea sa crezi. Nici mie nu-mi vine sa cred ca tu ai devenit o amintire mult prea indepartata. Iar eu.... o umbra in plus pe lista neagra. Sa ne iertam? Noi intre noi? Eu pe mine? Tu pe tine? Sau viceversa? Nici eu nu mai stiu, dar sunt sigura ca nici tu nu ai nici cea mai vaga idee de ce s-a rupt astfel. Fara nicio privire din partea fiecareia. Stiu doar ca imi lipsesc noptile albe cand vorbeam pana ne amorteau mainile pe tastatura, cand povestile tale se ingemanau cu alte mele, cand ne spuneam cate o vorba buna pentru a mai stinge setea de razbunare pe care o aveam impotriva barbatilor din viata noastra sau a altora. Cand am pierdut drumul spre tine? Nu mai stiu, cert e ca era foarte multa lumina si era prezent acel El din viata ta si nu a mea. Imi lipsesti....Stiai? to be continued

2 comments:

Virgo said...

Prietenii care dispar..altele vin...unele cu amintiri placute..altele cu amintiri ce lasa un gust amar...unele cu speranta de mai bine...timpul trece..pietrele raman..noi sa fim sanatosi si cu lectia invatata.pupici scumpa

Virgo said...
This comment has been removed by a blog administrator.