Pages

28 January 2009

Cuvinte imperfecte pentru tine


Am cazut atat de brusc in lumea ta incat nu mi-am dat seama. Privirea mi s-a lovit de o lumina orbitoare si nu am stiu daca sa deschid ochii sau sa-i tin strans inchisi. Imi doream nespus de mult sa simt acea licarire care se intensifica pe masura ce indrazneam sa pasesc pe acel drum pietruit cu lucrurile tale. Insa ceva imi incremenise simturile. Nu-mi explicam din ce motive imi era dificil sa patrund in acel univers.

Cu toate ca m-ai lasat. Straniu. Ma reintorc spre tine, dar ma vad pe mine. Oare e realitatea?

Tacerea s-a sfaramat. Atat de brutal, ca si cum nu ar fi existat. De parca, totul ar fi fost o aparenta care se traducea prin lacrimi. Imi place sa cred ca mi-ai raspuns cu aceeasi sinceritate. Insa nu intotdeauna se intampla sa beneficiez de franchetea respectiva si ma ratacesc in ganduri ciudate si absurde. Ma intreb unde am gresit, de vreme ce tu nu mi-ai spus adevarul. Sau poate mi l-ai aratat si nu l-am recunoscut. Sunt aspecte care ma devoreaza pe dinauntru si intr-un fel dau dovada de un sadism inexplicabil in privinta mea. Analizez fiecare cuvant sau eveniment pana in cel mai mic amanunt. Si rezulta numeroase posibilitati.

I WISS n - numai ca tu nu stii sa citesti invers, iti plac doar lucrurile clare. Mai avem ceva? Am avut vreodata? Esti prea surd la aceste ganduri. Liniste... Inca tin la tine, Bebe, dar tu nu vrei sa stii... Sunt confuza si ma simt legata… de tine, si nu de mine.

No comments: