Pages

2 April 2008

Clipa de atunci


Motto : "I wonder if I'll ever see you again...'' (Ma intreb daca te voi mai revedea vreodata... )

Nu stiu din ce motiv imi lipseste clipa de atunci. Cu toate ca as vrea sa retraiesc senzatiile respective, nu cred ca as mai simti aceleasi lucruri. Poate ele ar exprima o copie infidela a unor secvente care la un moment dat au repezentat totul pentru mine :

aerul, atingerile, imbratisarile, saruturile. Nimic din aceste apropieri fizice intamplate acum nu ar reuni acele sentimente.


Momente in care cuvintele nu erau necesare, cand iti stiam doar umbra, cand inca maiaveam incredere in simplele tale gesturi.
Iti amintesti cat de mult imi placea sa te stiu in preajma mea? Privirea imi era avida de tine. Iti cunosteam cele mai ascunse vise, iti intuiam gandurile inaintea cuvintelor desi te temeai sa constientizezi asta.

Clipa de acum. Nu gasesc litere pentru a o descrie. Ma deruteaza si ma imobilizeaza in acelasi timp. Oscilez intre uitare si acceptare. Atitudinea potrivita? Nu o pot defini...

Sa se sfarseasca... sa ramana? Spune-mi tu...

1 comment:

0,25% said...

Pendulezi...