Pages

8 April 2008

The Game...


1. Post these rules;
2. Each person tagged must post 8 random facts about themselves;
3. Tags should write a journal/ blog of these facts;
4. At the end of the post 8 more persons are tagged and named;
5. Go to their page and leave a comment telling them they're tagged.

1. Sunt obsedata de parul meu pe care il schimb o data pe luna

2. Urasc sa ma trezsesc dimineata devreme, tarziu, nu conteaza!

3. De fiecare data cand ma duc la tigara, trebuie sa urc cateva scari (mai multe). Detest sa le urc! Unde e macaraua aia? Sau macar bomba?:))

4. Ma atasez prea repede de oameni

5. Fumez prea mult, muncesc fara drag si spor, uit (sau ma prefac ca uit - sorry de cacofonie-) sa mananc

6. Am clipe in care ceea ce vad in oglinda e o hidosenie

7. Traiesc prea mult in trecut si nu accept ca oamenii se schimba fata de mine

8. Nu ma iubesc deloc... decat in anumite momente

I tag Florin, Luna_amara, Adriana, Aprilbell, Anaida, Silvia, Wanna-Fly and Alina


6 comments:

Florin said...

Vezi ce mi-a iesit ;)

Aprilbell said...

All done :)

Silvia S said...

urmeaza sa-l fac si eu imediat ce am putintel timp liber..promit..:D

PATHOLOGY said...

Du-te mah ca nu te cred :D. Cobrico, ia zi cand ne vedem la o pizza de aia smechera?

Anonymous said...

inca ma gandesc :))

Alina said...

scuze..acum am vazut :D...trebuie sa gasesti o solutie sa fii impacata cu tine si cu trecutul tau...nu poti evolua decat asa...si traind prezentul si actionand pe termen lung ;)