Pages

28 April 2008

La reponse...


We hide each other under so many lies...
we speak about ourselves but in fact we describe strangers...
we hate and love each person that we meet..
we don't know how to show our feelings...
even if we try...
Time passes so quickly that we hardly realize it...

Am pierdut mult timp gandindu-ma la trecut, la oamenii pe care i-am eliberat, la sentimentele pe care le-am avut pentru ei, la chipurile pe care le-am sters, la cuvintele pe care nu le-am spus... Sunt puternica si stiu ca pot sa las totul in urma... am prea multe de schimbat... "Orele se duc atat de usor... lasa-ma sa plec acum! Stef, esti mai mult decat iti imaginezi... perfectiunea nu exista, nu o mai cauta... esti atat de tanara... lasa-ma sa plec acum!"

S
tiu ca acum pot lasa totul in urma....


No comments: