Pages

22 April 2008

Truth 2




"In clipa in care te vei obisnui cu tine insati, cu imaginea pe care o ai in oglinda, ceilalti te vor accepta mult mai usor si nu vei mai fi trista. Lacrimile nu-ti vor mai cadea, vei desena iarasi acel zambet superb..."

Nu mi-a placut niciodata fata pe care am vazut-o in oglinda... mi se parea atat de hidoasa... interiorul era gol... De ceva timp ma simt pustie... mi-e dor sa fiu imbratisata...
In fiecare zi, trebuie sa invat sa te uit, sa opresc filmul care mi se deruleaza in fata ochilor... oare eu sunt cea care spunea : "Iti multumesc atat de mult ca esti..." Am ales sa raman in trecut, sa ma inconjor de melodii triste care m-ar defini cat de cat... am pierdut multi oameni... m-am pierdut in prea multi dintre ei... "Ce mi-as putea dori mai mult? Esti fantastica.... Si mai esti si high" Vreau sa cred ca am dat totul, ca nu e vina mea ca s-a terminat... tocmai din aceasta cauza am renuntat sa ma frecventez aceleasi locuri in care "intamplator" te-as intalni... as vrea sa te mai aud cantand... sa-mi spui "Nu fii bebe diliu..." PUNCT.

1 comment:

Anonymous said...

esti frumoasa
esti fantastica
esti draguta
nu esti goala in interior
esti ce ar dori un barbat langa el
dar un real man..nu lipitori
care sa te faca sa suferi
nu esti si nu ai fost un bebe diliu
ai incredere
si va fi mai bine decat crezi
crezi in tine!
Punct.
:)