Pages

30 March 2008

Let me be myself...






"Nu crezi ca ai transformat nevoia de atentie intr-o obsesie? De ce vrei sa fii imbratisata cat mai mult? Sa-ti spuna cineva cat insemni? Sa se gandeasca cineva la tine? Sa fii a cuiva si nu a nimanui? Nu crezi ca a venit timpul sa schimbi ceea ce nu e bine in viata ta? Sa nu mai depinzi atat de mult de trecut? De oamenii care ti l-au marcat mai mult sau mai putin? Sa stergi ceea ce e gresit si sa mergi mai departe? Sa-l privesti in ochi pe cel alaturi de care te-au incercat sentimente frumoase? Este departe, desi mai canti cateodata o melodie pentru si despre el? Cu toate ca scrii despre o poveste pe care ti-ai imaginat-o? Nu a fost reala! Poti intelege toate aceste lucruri? Nu vrei sa fii matura? Sa nu te mai comporti precum un copil care nu mai are jucaria preferata? Nu l-ai iubit, sunt mai mult decat sigura, dar iti place sa crezi ca ceea ce ati trait impreuna a fost diferit si special. Ei bine, regret ca dau dovada de cruzime, dar nu a fost! Deloc! Te-ai amagit singura! Doar tu esti de vina! Si nu mai merge placa "Uit de aceasta eroare, nu e nimic...!" Vrei sa crezi ca esti puternica si ca ai toate atu-urile necesare pentru a avea orice barbat... numai ca nu mai ai nimic..."

Cuvinte. Mi le spun in fiecare zi in care gandurile imi aluneca in spatii interzise. La oameni stersi. La clipe gresite. La povesti.... povestea din spatele ochilor mei albastri... sunt pozitiva... dar... e acel dar care ma darama si-mi striveste zambetul... de foarte multa vreme sunt trista.. 10 ani aveam... nu stiu de ce atat de mult negru si gri in privirea mea... desi zambesc, surasul imi e trist... ma doare... nu stiu ce si mai ales de ce... sunt diferita... m-am urat multi ani... acum nu ma mai urasc decat atunci cand nu am altceva de facut... am avut o luna terifianta... si mi-e dor de cineva si de ceva... nu mai ca nu stiu de cine... cred ca de mine in clipele in care simt ca traiesc.... si acum stiu ca traiesc , nu mai ca nu simt asta... am impresia ca sunt anesteziata... dar pentru ce ma pregatesc... nu sunt pe cale sa cad intr-o depresie sau prostii de acest gen, stiu doar ca sunt confuza si ca m-am plictisit de mine insami...

No comments: