Pages

4 March 2008

Story


Spune-mi o poveste despre noi. Doua maini atingandu-se timid si totusi intens. Doua priviri ingemanandu-si orizontul zadarnic...
Nu mai suntem aceiasi, ne schimbam atat de mult cu fiecare clipa. Nu ne mai recunoastem si e un gust amar. Atunci eram o singura persoana…. Acum ne-am indepartat…
De fapt, niciodata nu ne-am apropiat… doar eu am vrut sa cred asta. Niciun cuvant nu a fost real. Absolut niciunul. Ma incearca o senzatie atat de ireala si de confuza. Ma pierd printre sentimente si nu stiu cum sa reactionez. Fiecare pas pe care il fac, toate frazele pe care nu reusesc sa le leg... Ma mint. Contezi. Mult, putin, e irelevant, Insa cel mai tare ma tem sa te privesc...
Refuz sa cred ca esti real. Tu chiar nu existi. Nu ai cum !!! Sau iar am spus o minciuna? Mea culpa.
Zambesc... ai reusit sa-mi desenezi un zambet diferit si,,. As vrea sa dureze...tu vrei ?

No comments: