Pages

4 March 2008

Stefan...


Argument :

Nu urmaresc nimic prin postarea acestui blog. De ceva vreme ma gandeam sa scriu despre Stefan, numai ca evenimentele din ultima perioada m-au impiedicat. Enjoy or not!




Randurile lui Stefan s-au numarat printre primele pe care le-am citit cand am "aterizat" pe 360. Nu pot explica exact ceea ce m-a incitat sa-i comentez, mai mult sau mai putin inspirat, post-urile. Cert e ca mi-au placut cuvintele lui, trairile, oscilarea lui intre profund si superficial, numele (suna mai bine Stefan decat Stefania), iubirea lui pentru mare, modul in care traieste clipa, lumea lui, care desi e mai mult virtuala, reuseste sa o transforme in ceva palpabil, insa mai mult decat orice, vocea.

O.K. e un necunoscut, dar uneori simti strainii mai aproape... m-am regasit in gandurile lui si ma intrebam de ce nu ma pot exprima si eu atat de simplu si totusi atat de profund...

Intre timp a disparut de pe 360 si si-a facut propriul site. Ma amuza cateodata anumite posturi, pentru ca de cele mai multe ori le citesc fugitiv (traiasca francezii sau nu), la altele imi dau lacrimile... ma redescopar si ma reneg... exagerez :)


No comments: