Pages

29 March 2008

Today



Nu stiu ce sa mai spun, dar ma simt pregatita de o noua etapa a vietii mele. Trecutul a ramas in urma, desi mai am momente in care ma intorc spre el. De cele mai multe ori cand fac asta, scot limba pentru a-i face in ciuda si ii strig "Nu ai reusit sa ma strivesti! Sunt mult mai puternica decat tine ! Sac!" Pe de-alta parte, oamenii pe care ii accept acum in viata mea sunt altii, in fiecare clipa se transforma si imi creeza sentimentul unei pretuiri mult mai mari fata de mine insami. M-am urat foarte multi ani si credeam ca zambetul meu nu reprezinta decat o minciuna sfruntata. Eram desfigurata... idei ciudate... fantasme... chiar ma simt bine acum... si nu o scriu/spun doar pentru a ma convinge de aceasta realitate...
Vreau sa traiesc o alta poveste si stiu ca voi merge mai departe fara tine...

to be continued






No comments: